119 : Aku Dan Surat Cinta

Assalamualaikum....
Walaupun hampir 2 bulan melangkah ke tahun 2015...
Aku nak jugak mengucapkan Selamat Tahun Baru 2015 buat semua sabahat.
Semuga tahun 2015 memberi seribu inspirasi untuk lebih berjaya dalam hidup.
Segala duka lara 2014 kita lenyapkan....
2015 kita melangkah dengan lebih cermat....Insyaallah
Aameen.....
Macam biasa masuk jea bulan 2 ramai lah yang dok
menanti....
menunggu....
merindu........
angau................
ketibaan surat cinta...
Apaaaa!!!!!
Surat Cintaaaaa!!!!!
Hahhahha surat kenaikan gaji
Orang putis kata Increment letter
Walaupun sah2 le nasib selalunya tidak menyebelahi aku
Tapi aku tetap bersyukur alhamdulillah kerana masih diberikan rezeki biarpun ciputttt.
Aku tengok orang lain cam hepi jea.
Sorang2 keluar bilik boss muka manis jea.
Senyum jea.
Mungkin mendapat kenaikan yang agak memberansangkan...
Mungkinnnnn....
Biarlah rezeki diorang...







Ulasan

Catatan Popular