Selasa, Februari 28, 2017

134: Menyepi

Assalamualaikum...
Apa khabar sahabat...
Semuga sentiasa dalam rahmahNya
Cepatnya masa berlalu, bulan Febuari sudah sampai ke penghujungnya...
Rasa baru semalam 2017 tiba..
Rupa2nya sudah 2 bulan..
Begitu juga mati makin cepat makin dekat..
Entah sesaat lagi kita tidak tahu..
Semuanya Rahsia Allah..
Namun persediaannya entah dimana..
YA-ALLAH YA-RAHIM, ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku..

YA-ALLAH YA-RAHMAN, kurniakan saya isteri, suami, anak-anak yang soleh dan suka pada islam..

YA-ALLAH YA-RAZZAK, kurniakan saya rezeki yang berkat, kerja yang baik dan berjaya didunia dan akhirat..

YA-ALLAH YA-JABBAR, makbulkan hajat penghantar maklumat yang saya dapat ini..

YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, jauhkan saya dari ciri-ciri khianat dan munafiq dan miskin..

YA-ALLAH YA-WADUUD, kurniakan saya dan semua umat Muhammad yang beriman kesihatan zahir batin..
YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, makbulkanlah semuanya hajatku, dan redhaikanlah saya.. Aamiin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan